Witamy w sklepie internetowym cottonmoose | poznaj nasze nowości

ZWROT, WYMIANA, REKLAMACJA - SZCZEGÓLNA, CZASOWA PROCEDURA W ZW. Z COVID-19

UWAGA! W ZWIĄZKU Z ZAGROŻENIEM EPIDEMICZNYM ORAZ ZMIANĄ ZASAD FUNKCJONOWANIA NASZEJ FIRMY PONIŻEJ OPISUJEMY NOWĄ, CZASOWĄ PROCEDURĘ DLA ZWROTÓW, WYMIAN I REKLAMACJI

Jeżeli chcesz dokonać:

  • zwrotu produktu - poinformuj nas o tym mailowo w terminie 14 dni od dnia doręczenia produktu (termin odstąpienia od umowy) na sklep@cottonmoose.pl; Termin na zwrot zostanie przez Ciebie zachowany jeżeli poinformujesz nas o zamiarze zwrotu w ww. 14 dniowym terminie;
  • wymiany - napisz do nas na sklep@cottonmoose.pl w terminie 14 dni od dnia doręczenia produktu, który chciałbyś zamienić na inny;
  • reklamacji - napisz do nas na sklep@cottonmoose.pl

W każdym przypadku (zwrot, reklamacja, wymiana) nie odsyłaj do nas produktu przed dniem 24 kwietnia br. gdyż nie będziemy mieć możliwości jego odebrania i produkt zostanie do Ciebie zwrócony. Wszelkie przesyłki prosimy nadaj do nas po dniu 24 kwietnia 2020 r. 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Konsumentowi przysługuje prawo zwrotu zakupionych w naszym sklepie produktów w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Termin 14 dni na odstąpienie od umowy rozpoczyna swój bieg od dnia następującego po dniu doręczenia produktu - przykładowo jeśli dostałeś produkt w poniedziałek, termin na zwrot należy liczyć od dnia następnego czyli od wtorku.

Celem dokonania zwrotu prosimy o wypełnienie formularza zwrotu dostępnego poniżej co znacznie ułatwi nam identyfikację zwracanego produktu oraz przyśpieszy zwrot pieniędzy.

Wypełniony formularz zwrotu prosimy odesłać wraz ze zwracanym produktem na adres: Cottonmoose Shop, ul. Wilsona 88; 42-202 Częstochowa

Uprzejmie informujemy, że konsument odstępujący od umowy ponosi koszty zwrotu produktu we własnym zakresie.

W razie zwrotu jednego lub większej ilości produktów kupionych jak ZESTAW (zakup dokonany przy pomocy kreatora zestawów), Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny za zwrócony produkt pomniejszając zwracaną kwotę, o kwotę rabatu jaki otrzymał Klient kupując zestaw. 

WYMIANA PRODUKTU

Konsumentowi przysługuje prawo wymiany zakupionych w naszym sklepie produktów na inne dostępne w sklepie w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Termin 14 dni rozpoczyna swój bieg od dnia następującego po dniu doręczenia produktu - przykładowo jeśli dostałeś produkt w poniedziałek, termin na zwrot produktu, który chcesz wymienić należy liczyć od dnia następnego czyli od wtorku.

Celem dokonania wymiany prosimy o wypełnienie formularza wymiany dostępnego poniżej co znacznie ułatwi nam identyfikację zwracanego produktu oraz przyśpieszy wymianę na inny produkt.

Wypełniony formularz zwrotu prosimy odesłać wraz ze zwracanym produktem na adres: Cottonmoose Shop, ul. Wilsona 88; 42-202 Częstochowa

W wypadku różnicy w cenie pomiędzy produktem wymienianym, a tym na który ma nastąpić wymiana, Klient będzie odpowiednio obowiązany do dopłaty różnicy albo sklep do jej zwrotu. Informujemy także, że koszt wysyłki kolejnego produktu leży po stronie Klienta.

REKLAMACJA

Konsument może skorzystać z uprawnienia wynikającego z rękojmi i złożyć reklamację, w razie gdy zakupiony przez Konsumenta za pośrednictwem naszego sklepu produkt posiada wady.

Celem zgłoszenia reklamacji prosimy o poinformowanie nas mailem na adres sklep@cottonmoose.pl o przyczynie złożenia reklamacji, rodzaju stwierdzonej wady, okolicznościach jej powstania oraz o produkcie i numerze zamówienia, którego dotyczy reklamacja (możesz użyć formularza reklamacji dostępnego poniżej) oraz o załączenie do maila zdjęć stwierdzonej wady. 

W mailu zwrotnym poinformujemy Cię o dalszych krokach. 

Informujemy, że w razie odesłania produktu, koszt wymiany lub naprawy, w razie gdy zakupiony produkt posiada wadę, ponosi sprzedawca. Przesyłkę reklamacyjną Konsument wysyła na własny koszt, a w przypadku rozpatrzenia reklamacji pozytywnie (istnienia wady w produkcie) poniesiony przez Konsumenta koszt zostanie mu zwrócony (w kwocie równej kosztowi najtańszej przesyłki poczty polskiej). W razie gdy, po zbadaniu reklamowanego produktu sprzedawca nie stwierdzi w nim wady podlegającej rękojmi na którą powołuje się Konsument, produkt zostanie odesłany na koszt Konsumenta.

Adres dla reklamacji to Cottonmoose Shop, ul. Wilsona 88, 42-202 Częstochowa.

Załącznik nr 1 – pouczenie o prawie odstąpienia od Umowy

Załącznik numer 2 - formularz zwrotu (odstąpienia od umowy)

Załącznik nr 3 – formularz reklamacji


Załącznik nr 4 - formularz wymiany



MASZ PYTANIA ?

sklep@cottonmoose.pl

+48 791 738 437

KONTO

ZNAJDŹ NAS

OBSŁUGIWANE PŁATNOŚCI

0