Szukasz odpowiedzi na swoje pytanie? W niniejszej sekcji szybko uzyskasz odpowiedź. Jeśli jednak nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie napisz do nas na adres [email protected].
Niestety nie, nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej. Ze względów bezpieczeństwa, a także po wprowadzeniu protokołów związanych ze stanem pandemii Coronavirusa, wstęp na teren naszego zakładu nie jest możliwy dla osób postronnych.
Oczywiście, jeśli jeszcze nie wysłaliśmy Twojego zamówienia lub nie naszykowaliśmy go do odbioru przez kuriera. Celem zmiany adresu dostawy napisz do nas na adres [email protected]
Jeśli chcesz dowiedzieć się, na jakim etapie realizacji jest Twoje zamówienie, napisz do nas na adres [email protected]. W wiadomości podaj nam numer zamówienia jeśli go pamiętasz. To znacznie przyspieszy ustalenie statusu zamówienia.
Jeśli chcesz dowiedzieć się, na jakim etapie realizacji jest Twoje zamówienie, napisz do nas na adres [email protected]. W wiadomości podaj nam numer zamówienia, jeśli go pamiętasz. To znacznie przyspieszy ustalenie statusu zamówienia.
Standardowy, przeciętny czas realizacji zamówienia to ok 2-3 dni robocze. W niektórych przypadkach wysyłka zamówienia może potrwać dłużej. Maksymalny czas realizacji to 14 dni roboczych. Wybierając produkty zwróć uwagę czy przy produkcie nie ma adnotacji o dłuższym czasie realizacji.
Prosimy o sprawdzenie spamu. Maile od nas czasem tam wpadają. Jeśli w spamie nie ma maila od nas napisz nam o tym na [email protected], a sprawdzimy co się stało.
Jeżeli próba płatności kartą, blikiem lub szybkim przelewem nie powiodła się prosimy złóż ponowne zamówienie i ponownie spróbuj je opłacić lub skorzystaj z tradycyjnego przelewu. Dane do przelewu znajdziesz TUTAJ.
W naszym sklepie można zapłacić przelewem tradycyjnym, szybkim przelewem, kartą płatniczą oraz BLIKIEM.
Nie, w naszym sklepie nie można wybrać opcji płatności za pobraniem. Można płacić przelewem tradycyjnym, szybkim przelewem, kartą płatniczą oraz BLIKIEM.
Nie, w naszym sklepie nie można wybrać opcji płatności za pobraniem. Można płacić przelewem tradycyjnym, szybkim przelewem, kartą płatniczą oraz BLIKIEM.
Standardowy czas realizacji zamówienia w naszym sklepie to 2-3 dni robocze o ile przy konkretnym produkcie nie znajduje się informacja o dłuższym czasie oczekiwania. Jeśli zależy Ci na czasie, napisz do nas na adres [email protected]
Jeśli chcesz dowiedzieć się, na jakim etapie realizacji jest Twoje zamówienie, napisz do nas na adres [email protected]. W wiadomości podaj nam numer zamówienia, jeśli go pamiętasz. To znacznie przyspieszy ustalenie statusu zamówienia.
W celu ustalenia kosztu wysyłki za granicę dodaj produkty, które chcesz zakupić do koszyka i przejdź dalej. Koszt wysyłki uzależniony jest od gabarytów i wagi przesyłki. Na tym etapie wciąż możesz zrezygnować z zamówienia.
Standardowo zakupy w kwocie powyżej 290 zł premiowane są darmową wysyłką na terenie Polski. Zachęcamy do zapoznania się na bieżąco z informacjami na stronie głównej, gdzie pojawia się informacja o ewentualnych zmianach i promocjach na darmową dostawę.
W celu ustalenia kosztu wysyłki za granicę dodaj produkty, które chcesz zakupić do koszyka i przejdź dalej. Koszt wysyłki uzależniony jest od gabarytów i wagi przesyłki. Na tym etapie wciąż możesz zrezygnować z zamówienia.
Tak. Obecnie wysyłamy do Niemiec i Austrii.
W celu ustalenia kosztu wysyłki za granicę dodaj produkty, które chcesz zakupić do koszyka i przejdź dalej. Koszt wysyłki uzależniony jest od gabarytów i wagi przesyłki. Na tym etapie wciąż możesz zrezygnować z zamówienia.
Tak, szczegółowe informacje, dotyczące zwrotu, zawarte są na stronie sklepu w zakładce: “zwroty, wymiana i reklamacje” oraz tutaj.
Szczegółowe informacje, dotyczące zwrotu, zawarte są na stronie sklepu w zakładce: “zwroty, wymiana i reklamacje” oraz tutaj.
Zwrot środków wykonywany jest do 14 dni od otrzymania produktów od klienta.
Niestety nie, nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej. Ze względów bezpieczeństwa, a także po wprowadzeniu protokołów związanych ze stanem pandemii Coronavirusa, wstęp na teren zakładu nie jest możliwy dla osób postronnych.
Prosimy Cię o odrobinę cierpliwości. Zwroty w pierwszej kolejności docierają na naszą sortownię, a stamtąd do działu zwrotów. Czas przetworzenia zwrotu trwa kilka dni roboczych, a dział obsługi klienta nie ma aktualnych informacji dot. każdej zwróconej paczki. Jeśli jednak niepokoi Cię czy paczka dotarła napisz do nas na [email protected], a ustalimy z naszym działem zwrotów czy Twoja przesyłka jest u nas.
Cottonmoose Shop ul. Wilsona 88, 42-202 Częstochowa
Tak, jeśli produkt nie był używany.
Każdy zakupiony w Cottonmoose Shop produkt może zostać zwrócony bez podania przyczyny w ciągu 30 dni. Termin 30 dni należy liczyć od dnia następującego po dniu doręczenia. Jeśli więc przykładowo produkt otrzymałeś w poniedziałek, termin na zwrot należy liczyć od wtorku.
Szczegółowe informacje dotyczące zwrotu znajdują się w zakładce zwroty, wymiana i reklamacje. Jeśli masz dodatkowe pytania napisz do nas na [email protected] lub zadzwoń pod numer 791 738 437
Wszystkie zakupione w sklepie internetowym Cottonmoose Shop produkty mogą zostać zwrócone w terminie 30 dni od dnia ich doręczenia bez podania przyczyny.
Szczegółowe informacje o zwrotach znajdują się w regulaminie sklepu oraz zakładce zwroty, wymiana, reklamacje.
Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji znajdują się w zakładce zwroty, wymiana i reklamacje. Jeśli masz jakieś dodatkowe pytania napisz do nas na [email protected].
Oczywiście, że tak! Udzielamy 24 miesięcznej gwarancji na wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie Cottonmoose Shop.Kupując produkty w naszym sklepie masz pewność, że ewentualna reklamacja trafia bezpośrednio do producenta.
Nie, futerko przy mufce nie jest odpinane.
Nie, futerko przy rękawicach nie jest odpinane.
Tak, mufka ma uniwersalny kształt i zmieści każdy rozmiar dłoni.
Tak, rękawice mają uniwersalny kształt i zmieszczą każdy rozmiar dłoni.
Rękawice polecamy osobom, które lubią mieć obie dłonie mobilne niezależnie od siebie – np. gdy jedna spoczywa na poręczy wózka, a drugiej trzymamy np. zakupy czy pieska na smyczy. Mufka jest bardziej obszerna i zmieści się dłonie każdego rozmiaru, również obleczone zwykłymi, cieńszymi rękawiczkami.
Kolor zależy przede wszystkim od naszych preferencji, warto jednak wziąć pod uwagę płeć dziecka (kolor różowy jest dedykowany dziewczynkom, pozostałe będą odpowiednia dla obu płci) oraz kolor wózka. Zachęcamy do zapoznania się z artykułem na naszym blogu na ten temat.
Wszystkie śpiworki i kombinezon marki Cottonmoose pasują do spacerówki.
Wszystkie śpiworki i kombinezon marki Cottonmoose pasują do gondoli wózka głębokiego. Część z nich, ze względu na swoją długość, może wymagać podwinięcia.
Wszystkie śpiworki i kombinezon marki Cottonmoose pasują do sanek.
Zachęcamy do zapoznania się z artykułami na naszym blogu, w których znajdziesz opisy śpiworków dostępnych w naszej ofercie dedykowanych dla najmłodszych dzieci https://cottonmoose.shop.pl/spiworek-zimowy-dla-noworodka/ oraz https://cottonmoose.shop.pl/jaki-spiworek-zimowy-do-wozka-i-fotelika-wybrac-dla-noworodka/
Kolor zależy przede wszystkim od naszych preferencji, warto jednak wziąć pod uwagę płeć dziecka (kolor różowy jest dedykowany dziewczynkom, pozostałe będą odpowiednia dla obu płci) oraz kolor wózka. Zachęcamy do zapoznania się z artykułem na naszym blogu na ten temat.
Wszystkie śpiworki i kombinezon marki Cottonmoose pasują do spacerówki.
Wszystkie śpiworki i kombinezon marki Cottonmoose pasują do gondoli wózka głębokiego. Część z nich, ze względu na swoją długość, może wymagać podwinięcia.
Wszystkie śpiworki i kombinezon marki Cottonmoose pasują do sanek.
Zachęcamy do zapoznania się z artykułami na naszym blogu, w których znajdziesz opisy śpiworków dostępnych w naszej ofercie dedykowanych dla najmłodszych dzieci https://cottonmoose.shop.pl/spiworek-zimowy-dla-noworodka/ oraz https://cottonmoose.shop.pl/jaki-spiworek-zimowy-do-wozka-i-fotelika-wybrac-dla-noworodka/
Zachęcamy do zapoznania się z artykułem na naszym blogu, w którym znajdziesz opis wszystkich śpiworków dostępnych w naszej ofercie https://cottonmoose.shop.pl/jak-wybrac-odpowiedni-spiworek/
Nasze śpiworki są bardzo uniwersalne i pasują do większości wózków dostępnych na rynku. By mieć pewność, że dany model śpiworka będzie pasować do Twojego wózka rekomendujemy zmierzyć siedzisko wózka spacerowego lub gondolę i porównać z wymiarami śpiworka. Otwory na pasy w naszych śpiworkach są niezwykle uniwersalne, zapinane na rzepy, dzięki czemu pasują do większości wózków. Pamiętaj też, że śpiworki są miękkie i dostosowują się do kształtu wózka.
Nie, nie sprzedajemy osobno żadnych elementów śpiworków.
Śpiworek z serii Shine poza wszystkimi zaletami modelu Moose oraz jego wymiarami, funkcjami i konstrukcją – posiada piękne elementy dekoracyjne w złotym lub srebrnym kolorze. Są to wstawka z ekoskóry, haftowane metalizowaną nicią logo oraz metaliczne zamki, dopasowane kolorem. Śpiworek zimowy Moose Shine ma możliwość skompletowania z dedykowanymi ocieplaczami na dłonie z serii Shine. Moose Shine i Moose różnią się też wzorem pikowania materiału.
Oba dedykowane są na pierwszy rok życia, wymiary są zbliżone, użyte tkaniny i wypełnienie takie samo. Większe różnice pojawiają się w kształcie (śpiworek zimowy Baby Moose jest bardziej podłużny i odrobinę węższy, śpiworek zimowy Mini Moose jest bardziej obszerny) oraz w detalach przy kapturku. Poziom ochrony dziecka przez warunkami atmosferycznymi jest taki sam w obu modelach.
Nie, futerko przy mufce nie jest odpinane.
Nie, futerko przy rękawicach nie jest odpinane.
Tak, mufka ma uniwersalny kształt i zmieści każdy rozmiar dłoni.
Tak, rękawice mają uniwersalny kształt i zmieszczą każdy rozmiar dłoni.
Rękawice polecamy osobom, które lubią mieć obie dłonie mobilne niezależnie od siebie – np. gdy jedna spoczywa na poręczy wózka, a drugiej trzymamy np. zakupy czy pieska na smyczy. Mufka jest bardziej obszerna i zmieści się dłonie każdego rozmiaru, również obleczone zwykłymi, cieńszymi rękawiczkami.
Tak, wszystkie mufki Cottonmoose można prać w pralce, kierując się przepisem prania, znajdującym się na metce produktu.
Tak, wszystkie rękawice Cottonmoose można prać w pralce, kierując się przepisem prania, znajdującym się na metce produktu.
Wszystkie ocieplacze Cottonmoose:
Mocowanie ocieplaczy na rączce wózka:
Modele ocieplaczy NORTH nie posiadają futerka.
W pozostałych ocieplaczach używamy wysokiej jakości sztucznego, ekologicznego futra – nie tylko ze względów ideologicznych ale i praktycznych (dzieci mogą mieć uczulenie na naturalne futro). Co ważne, futerko, którego używamy może być prane w całości w pralce.
Tak! Nasze ocieplacze na dłonie są uniwersalne i odpowiednie zarówno dla kobiet jak i mężczyzn
Mufki Shine mają
Rękawice Shine mają
Modele ocieplaczy Shine zostały stworzone celem dopasowania ich do zimowych śpiworków Moose Shine
Nie, futerko imituje prawdziwe – by nie wywoływać alergii oraz ze względów etycznych nie stosujemy półproduktów pochodzenia zwierzęcego.
Podczas pierwszych dni użytkownika z futerka mogą wychodzić włoski. Rekomendujemy dokładnie wytrzepać futerko i przeczesać je kilka razy ręką. Po tym zabiegu z futerka nie powinny wychodzić kolejne włoski.
We wszystkich modelach śpiworków zimowych Cottonmoose, posiadających futerko przy kapturze, futerko jest odpinane. W ocieplaczach na dłonie nie ma możliwości odpięcia futerka.
Nie, nie sprzedajemy osobno żadnych elementów śpiworków.
Nie, kolorystyka wszystkich elementów naszych produktów została skomponowana przez projektanta, nie mamy możliwości wymiany poszczególnych elementów śpiworka.
Śpiworek można prać w pralce według przepisu prania na metce.
Można go uprać w pralce lub wyczyścić wilgotną ściereczką.
Nie, stosowane w naszych produktach futerko można prać w pralce, kierując się przepisem prania, znajdującym się na metce produktu.
Tak, wszystkie mufki Cottonmoose można prać w pralce, kierując się przepisem prania, znajdującym się na metce produktu.
Tak, wszystkie rękawice Cottonmoose można prać w pralce, kierując się przepisem prania, znajdującym się na metce produktu.
Metka z przepisem prania jest wszyta wewnątrz śpiworka zimowego
Wszystkie produkty Cottonmoose mają wszyte metki z przepisem prania. Znakomita większość naszych produktów może być prana w pralce.
Kartą upominkową Cottonmoose możesz zapłacić za wszystkie produkty znajdujące się w ofercie sklepu Cottonmoose.shop.pl. z wyłączeniem innej karty upominkowej
Kartę upominkową Cottonmoose możesz realizować kilkukrotnie w okresie jej ważności, aż do wyczerpania zgromadzonych na niej środków.
Karta ma okres ważności jednego roku od daty zakupu
Podczas zakupów podaj w koszyku kod swojej karty upominkowej. Jeśli na Twojej karcie upominkowej wartość zgromadzonych środków będzie wyższa niż wartość zakupów, pozostałe środki na karcie będziesz mógł wykorzystać przy kolejnych zakupach w okresie ważności karty. Jeśli wartość zamówienia będzie wyższa niż wartość środków zgromadzonych na karcie, podczas zakupów zajdzie konieczność dopłaty brakującej kwoty.
Aby sprawdzić aktualne saldo na karcie upominkowej Cottonmoose napisz maila na [email protected] z zapytaniem o saldo.
W sezonie zimowym nie prowadzimy obsługi telefonicznej. Bardzo prosimy o kierowanie wszystkich pytań na adres mailowy: [email protected]. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.
Takie właśnie zdjęcia zamieszczamy na stronie sklepu, Instagramie (cottonmoose.shop.pl_official) oraz pokazujemy produkty na Youtube (COTTONMOOSE SHOP Sklep Oficjalny). Należy wziąć pod uwagę, że ze względu na technikę wyświetlania oraz warunki wykonywania zdjęć rzeczywisty wygląd produktów, w tym ich kolor, może nieznacznie różnić się od prezentowanego na stronie.
O COTTONMOOSE