NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Szukasz odpowiedzi na swoje pytanie? W niniejszej sekcji szybko uzyskasz odpowiedź. Jeśli jednak nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie napisz do nas na adres [email protected].
-
Moje zamówienie
Czy mogę odebrać moje zamówienie osobiście?Niestety nie, nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej. Ze względów bezpieczeństwa, a także po wprowadzeniu protokołów związanych ze stanem pandemii Coronavirusa, wstęp na teren naszego zakładu nie jest możliwy dla osób postronnych.
Czy mogę zmienić adres do wysyłki zamówienia?Oczywiście, jeśli jeszcze nie wysłaliśmy Twojego zamówienia lub nie naszykowaliśmy go do odbioru przez kuriera. Celem zmiany adresu dostawy napisz do nas na adres [email protected]
Jak sprawdzić status mojego zamówienia?Jeśli chcesz dowiedzieć się, na jakim etapie realizacji jest Twoje zamówienie, napisz do nas na adres [email protected]. W wiadomości podaj nam numer zamówienia jeśli go pamiętasz. To znacznie przyspieszy ustalenie statusu zamówienia.
Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?Jeśli chcesz dowiedzieć się, na jakim etapie realizacji jest Twoje zamówienie, napisz do nas na adres [email protected]. W wiadomości podaj nam numer zamówienia, jeśli go pamiętasz. To znacznie przyspieszy ustalenie statusu zamówienia.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?Standardowy, przeciętny czas realizacji zamówienia to ok 2-3 dni robocze. W niektórych przypadkach wysyłka zamówienia może potrwać dłużej. Maksymalny czas realizacji to 14 dni roboczych. Wybierając produkty zwróć uwagę czy przy produkcie nie ma adnotacji o dłuższym czasie realizacji.
Nie otrzymałem/am potwierdzenia złożenia zamówieniaProsimy o sprawdzenie spamu. Maile od nas czasem tam wpadają. Jeśli w spamie nie ma maila od nas napisz nam o tym na [email protected], a sprawdzimy co się stało.
-
Płatność za zamówienie
Płatność nie powiodła się. Co teraz?Jeżeli próba płatności kartą, blikiem lub szybkim przelewem nie powiodła się prosimy złóż ponowne zamówienie i ponownie spróbuj je opłacić lub skorzystaj z tradycyjnego przelewu. Dane do przelewu znajdziesz TUTAJ.
Jak można zapłacić za zamówienie?W naszym sklepie można zapłacić przelewem tradycyjnym, szybkim przelewem, kartą płatniczą oraz BLIKIEM.
Czy wysyłacie za pobraniem?Nie, w naszym sklepie nie można wybrać opcji płatności za pobraniem. Można płacić przelewem tradycyjnym, szybkim przelewem, kartą płatniczą oraz BLIKIEM.
-
Wysyłka i dostawa
Czy wysyłacie za pobraniem?Nie, w naszym sklepie nie można wybrać opcji płatności za pobraniem. Można płacić przelewem tradycyjnym, szybkim przelewem, kartą płatniczą oraz BLIKIEM.
Czy jeśli kupię dzisiaj, to wyślecie moje zamówienie tego samego dnia?Standardowy czas realizacji zamówienia w naszym sklepie to 2-3 dni robocze o ile przy konkretnym produkcie nie znajduje się informacja o dłuższym czasie oczekiwania. Jeśli zależy Ci na czasie, napisz do nas na adres [email protected]
Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?Jeśli chcesz dowiedzieć się, na jakim etapie realizacji jest Twoje zamówienie, napisz do nas na adres [email protected]. W wiadomości podaj nam numer zamówienia, jeśli go pamiętasz. To znacznie przyspieszy ustalenie statusu zamówienia.
Jaki jest koszt wysyłki za granicę?W celu ustalenia kosztu wysyłki za granicę dodaj produkty, które chcesz zakupić do koszyka i przejdź dalej. Koszt wysyłki uzależniony jest od gabarytów i wagi przesyłki. Na tym etapie wciąż możesz zrezygnować z zamówienia.
Od jakiej kwoty jest darmowa wysyłka?Standardowo zakupy w kwocie powyżej 290 zł premiowane są darmową wysyłką na terenie Polski. Zachęcamy do zapoznania się na bieżąco z informacjami na stronie głównej, gdzie pojawia się informacja o ewentualnych zmianach i promocjach na darmową dostawę.
Jaki jest koszt wysyłki do Niemiec i Austrii?W celu ustalenia kosztu wysyłki za granicę dodaj produkty, które chcesz zakupić do koszyka i przejdź dalej. Koszt wysyłki uzależniony jest od gabarytów i wagi przesyłki. Na tym etapie wciąż możesz zrezygnować z zamówienia.
Czy wysyłacie za granicę?Tak. Obecnie wysyłamy do Niemiec i Austrii.
W celu ustalenia kosztu wysyłki za granicę dodaj produkty, które chcesz zakupić do koszyka i przejdź dalej. Koszt wysyłki uzależniony jest od gabarytów i wagi przesyłki. Na tym etapie wciąż możesz zrezygnować z zamówienia.
-
Zwrot i wymiana
Czy mogę dokonać wymiany?Tak, szczegółowe informacje, dotyczące zwrotu, zawarte są na stronie sklepu w zakładce: „zwroty, wymiana i reklamacje” oraz tutaj.
Jak dokonać zwrotu?Szczegółowe informacje, dotyczące zwrotu, zawarte są na stronie sklepu w zakładce: „zwroty, wymiana i reklamacje” oraz tutaj.
Ile czasu trwa zwrot środków po odesłaniu produktu?Zwrot środków wykonywany jest do 14 dni od otrzymania produktów od klienta.
Czy mogę dokonać zwrotu osobiście?Niestety nie, nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej. Ze względów bezpieczeństwa, a także po wprowadzeniu protokołów związanych ze stanem pandemii Coronavirusa, wstęp na teren zakładu nie jest możliwy dla osób postronnych.
Czy mój zwrot do Państwa dotarł?Prosimy Cię o odrobinę cierpliwości. Zwroty w pierwszej kolejności docierają na naszą sortownię, a stamtąd do działu zwrotów. Czas przetworzenia zwrotu trwa kilka dni roboczych, a dział obsługi klienta nie ma aktualnych informacji dot. każdej zwróconej paczki. Jeśli jednak niepokoi Cię czy paczka dotarła napisz do nas na [email protected], a ustalimy z naszym działem zwrotów czy Twoja przesyłka jest u nas.
Na jaki adres mam wysłać zwrot?Cottonmoose Shop ul. Wilsona 88, 42-202 Częstochowa
Czy mogę zwrócić produkt bez oryginalnego kartonu?Tak, jeśli produkt nie był używany.
Jak liczyć 30 dniowy termin zwrotu produktu?Każdy zakupiony w Cottonmoose Shop produkt może zostać zwrócony bez podania przyczyny w ciągu 30 dni. Termin 30 dni należy liczyć od dnia następującego po dniu doręczenia. Jeśli więc przykładowo produkt otrzymałeś w poniedziałek, termin na zwrot należy liczyć od wtorku.
Jak dokonać zwrotu produktów zakupionych w Cottonmoose Shop?Szczegółowe informacje dotyczące zwrotu znajdują się w zakładce zwroty, wymiana i reklamacje. Jeśli masz dodatkowe pytania napisz do nas na [email protected] lub zadzwoń pod numer 791 738 437
Czy mogę zwrócić produkty zakupione w sklepie internetowym Cottonmoose Shop? Ile czasu mam na zwrot?Wszystkie zakupione w sklepie internetowym Cottonmoose Shop produkty mogą zostać zwrócone w terminie 30 dni od dnia ich doręczenia bez podania przyczyny.
Szczegółowe informacje o zwrotach znajdują się w regulaminie sklepu oraz zakładce zwroty, wymiana, reklamacje.
-
Reklamacja i gwarancja jakości
Jak zgłosić reklamację produktów zakupionych w Cottonmoose Shop?Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji znajdują się w zakładce zwroty, wymiana i reklamacje. Jeśli masz jakieś dodatkowe pytania napisz do nas na [email protected].
Czy produkty Cottonmoose mają gwarancję jakości?Oczywiście, że tak! Udzielamy 24 miesięcznej gwarancji na wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie Cottonmoose Shop.Kupując produkty w naszym sklepie masz pewność, że ewentualna reklamacja trafia bezpośrednio do producenta.
-
Produkty Cottonmoose
Czy futerko w mufce jest odpinane?Nie, futerko przy mufce nie jest odpinane.
Czy futerko w rękawicach jest odpinane?Nie, futerko przy rękawicach nie jest odpinane.
Czy mufka pasuje na męskie dłonie?Tak, mufka ma uniwersalny kształt i zmieści każdy rozmiar dłoni.
Czy rękawice pasują na męskie dłonie?Tak, rękawice mają uniwersalny kształt i zmieszczą każdy rozmiar dłoni.
Co wybrać mufkę czy rękawice?Rękawice polecamy osobom, które lubią mieć obie dłonie mobilne niezależnie od siebie – np. gdy jedna spoczywa na poręczy wózka, a drugiej trzymamy np. zakupy czy pieska na smyczy. Mufka jest bardziej obszerna i zmieści się dłonie każdego rozmiaru, również obleczone zwykłymi, cieńszymi rękawiczkami.
Jaki kolor śpiworka wybrać?Kolor zależy przede wszystkim od naszych preferencji, warto jednak wziąć pod uwagę płeć dziecka (kolor różowy jest dedykowany dziewczynkom, pozostałe będą odpowiednia dla obu płci) oraz kolor wózka. Zachęcamy do zapoznania się z artykułem na naszym blogu na ten temat.
Jaki śpiworek pasuje do spacerówki?Wszystkie śpiworki i kombinezon marki Cottonmoose pasują do spacerówki.
Jaki śpiworek pasuje do gondoli?Wszystkie śpiworki i kombinezon marki Cottonmoose pasują do gondoli wózka głębokiego. Część z nich, ze względu na swoją długość, może wymagać podwinięcia.
Jaki śpiworek pasuje do sanek?Wszystkie śpiworki i kombinezon marki Cottonmoose pasują do sanek.
Jaki śpiworek wybrać dla noworodka?Zachęcamy do zapoznania się z artykułami na naszym blogu, w których znajdziesz opisy śpiworków dostępnych w naszej ofercie dedykowanych dla najmłodszych dzieci https://cottonmoose.shop.pl/spiworek-zimowy-dla-noworodka/ oraz https://cottonmoose.shop.pl/jaki-spiworek-zimowy-do-wozka-i-fotelika-wybrac-dla-noworodka/
-
Śpiworki i kombinezony zimowe
Jaki kolor śpiworka wybrać?Kolor zależy przede wszystkim od naszych preferencji, warto jednak wziąć pod uwagę płeć dziecka (kolor różowy jest dedykowany dziewczynkom, pozostałe będą odpowiednia dla obu płci) oraz kolor wózka. Zachęcamy do zapoznania się z artykułem na naszym blogu na ten temat.
Jaki śpiworek pasuje do spacerówki?Wszystkie śpiworki i kombinezon marki Cottonmoose pasują do spacerówki.
Jaki śpiworek pasuje do gondoli?Wszystkie śpiworki i kombinezon marki Cottonmoose pasują do gondoli wózka głębokiego. Część z nich, ze względu na swoją długość, może wymagać podwinięcia.
Jaki śpiworek pasuje do sanek?Wszystkie śpiworki i kombinezon marki Cottonmoose pasują do sanek.
Jaki śpiworek wybrać dla noworodka?Zachęcamy do zapoznania się z artykułami na naszym blogu, w których znajdziesz opisy śpiworków dostępnych w naszej ofercie dedykowanych dla najmłodszych dzieci https://cottonmoose.shop.pl/spiworek-zimowy-dla-noworodka/ oraz https://cottonmoose.shop.pl/jaki-spiworek-zimowy-do-wozka-i-fotelika-wybrac-dla-noworodka/
Jaki śpiworek wybrać?Zachęcamy do zapoznania się z artykułem na naszym blogu, w którym znajdziesz opis wszystkich śpiworków dostępnych w naszej ofercie https://cottonmoose.shop.pl/jak-wybrac-odpowiedni-spiworek/
Czy śpiworek będzie pasować do mojego wózka?Nasze śpiworki są bardzo uniwersalne i pasują do większości wózków dostępnych na rynku. By mieć pewność, że dany model śpiworka będzie pasować do Twojego wózka rekomendujemy zmierzyć siedzisko wózka spacerowego lub gondolę i porównać z wymiarami śpiworka. Otwory na pasy w naszych śpiworkach są niezwykle uniwersalne, zapinane na rzepy, dzięki czemu pasują do większości wózków. Pamiętaj też, że śpiworki są miękkie i dostosowują się do kształtu wózka.
Czy mogę dokupić dolną część do śpiworka Combi?Nie, nie sprzedajemy osobno żadnych elementów śpiworków.
Czym różni się śpiworek zimowy Moose od śpiworka zimowego Moose Shine?Śpiworek z serii Shine poza wszystkimi zaletami modelu Moose oraz jego wymiarami, funkcjami i konstrukcją – posiada piękne elementy dekoracyjne w złotym lub srebrnym kolorze. Są to wstawka z ekoskóry, haftowane metalizowaną nicią logo oraz metaliczne zamki, dopasowane kolorem. Śpiworek zimowy Moose Shine ma możliwość skompletowania z dedykowanymi ocieplaczami na dłonie z serii Shine. Moose Shine i Moose różnią się też wzorem pikowania materiału.
Czym się różni śpiworek zimowy Mini Moose od modelu Baby Moose?Oba dedykowane są na pierwszy rok życia, wymiary są zbliżone, użyte tkaniny i wypełnienie takie samo. Większe różnice pojawiają się w kształcie (śpiworek zimowy Baby Moose jest bardziej podłużny i odrobinę węższy, śpiworek zimowy Mini Moose jest bardziej obszerny) oraz w detalach przy kapturku. Poziom ochrony dziecka przez warunkami atmosferycznymi jest taki sam w obu modelach.
-
Mufki i rękawice
Czy futerko w mufce jest odpinane?Nie, futerko przy mufce nie jest odpinane.
Czy futerko w rękawicach jest odpinane?Nie, futerko przy rękawicach nie jest odpinane.
Czy mufka pasuje na męskie dłonie?Tak, mufka ma uniwersalny kształt i zmieści każdy rozmiar dłoni.
Czy rękawice pasują na męskie dłonie?Tak, rękawice mają uniwersalny kształt i zmieszczą każdy rozmiar dłoni.
Co wybrać mufkę czy rękawice?Rękawice polecamy osobom, które lubią mieć obie dłonie mobilne niezależnie od siebie – np. gdy jedna spoczywa na poręczy wózka, a drugiej trzymamy np. zakupy czy pieska na smyczy. Mufka jest bardziej obszerna i zmieści się dłonie każdego rozmiaru, również obleczone zwykłymi, cieńszymi rękawiczkami.
Czy mufkę do wózka można prać w pralce?Tak, wszystkie mufki Cottonmoose można prać w pralce, kierując się przepisem prania, znajdującym się na metce produktu.
Czy rękawice do wózka można prać w pralce?Tak, wszystkie rękawice Cottonmoose można prać w pralce, kierując się przepisem prania, znajdującym się na metce produktu.
Który ocieplacz zimowy na dłonie wybrać?Wszystkie ocieplacze Cottonmoose:
- są odpowiednie zarówno dla kobiet jak i mężczyzn (także tych o dużych dłoniach)
- chronią przed zimnem, śniegiem, wiatrem i deszczem
- mogą być prane w całości w pralce
- pasują do wszystkich wózków o standardowej rączce
Mocowanie ocieplaczy na rączce wózka:
- rękawice mocowane są na rączce wózka dzięki wszytym wewnątrz magnesom
- mufki mocowane są dzięki wszytym zamkom bocznym oraz tasiemce lub rzepom
Modele ocieplaczy NORTH nie posiadają futerka.
W pozostałych ocieplaczach używamy wysokiej jakości sztucznego, ekologicznego futra – nie tylko ze względów ideologicznych ale i praktycznych (dzieci mogą mieć uczulenie na naturalne futro). Co ważne, futerko, którego używamy może być prane w całości w pralce.
Czy ocieplacze na dłonie Cottonmoose pasują zarówno na damskie jak i męskie dłonie?Tak! Nasze ocieplacze na dłonie są uniwersalne i odpowiednie zarówno dla kobiet jak i mężczyzn
Czym różnią się ocieplacze Shine od klasycznych?Mufki Shine mają
- złote zameczki, złotą metkę i brązowo złote futerko lub
- srebrne zameczki, srebrną metkę i szaro srebrne futerko
Rękawice Shine mają
- złotą metkę i brązowo złote futerko lub
- srebrną metkę i szaro srebrne futerko
Modele ocieplaczy Shine zostały stworzone celem dopasowania ich do zimowych śpiworków Moose Shine
-
Futerko w śpiworkach
Czy futerko w śpiworku jest naturalne?Nie, futerko imituje prawdziwe – by nie wywoływać alergii oraz ze względów etycznych nie stosujemy półproduktów pochodzenia zwierzęcego.
Z futerka wypadają włosy, czy to normalne?Podczas pierwszych dni użytkownika z futerka mogą wychodzić włoski. Rekomendujemy dokładnie wytrzepać futerko i przeczesać je kilka razy ręką. Po tym zabiegu z futerka nie powinny wychodzić kolejne włoski.
Czy futerko jest odpinane?We wszystkich modelach śpiworków zimowych Cottonmoose, posiadających futerko przy kapturze, futerko jest odpinane. W ocieplaczach na dłonie nie ma możliwości odpięcia futerka.
Czy mogę kupić samo futerko do śpiworka?Nie, nie sprzedajemy osobno żadnych elementów śpiworków.
Czy mogę wybrać inny kolor futerka?Nie, kolorystyka wszystkich elementów naszych produktów została skomponowana przez projektanta, nie mamy możliwości wymiany poszczególnych elementów śpiworka.
Czy śpiworki i kombinezony zimowe Cottonmoose mają odpinane futerko?W każdym zimowym śpiworku Cottonmoose oraz w kombinezonach futerko jest odpinane. -
Pranie i eksploatacja
Jak prać śpiworek?Śpiworek można prać w pralce według przepisu prania na metce.
Czy należy uprać śpiworek przed pierwszym użyciem?Można go uprać w pralce lub wyczyścić wilgotną ściereczką.
Czy futerko podczas prania nie zniszczy się?Nie, stosowane w naszych produktach futerko można prać w pralce, kierując się przepisem prania, znajdującym się na metce produktu.
Czy mufkę do wózka można prać w pralce?Tak, wszystkie mufki Cottonmoose można prać w pralce, kierując się przepisem prania, znajdującym się na metce produktu.
Czy rękawice do wózka można prać w pralce?Tak, wszystkie rękawice Cottonmoose można prać w pralce, kierując się przepisem prania, znajdującym się na metce produktu.
Nie mogę znaleźć metki z przepisem prania śpiworkaMetka z przepisem prania jest wszyta wewnątrz śpiworka zimowego
Jak prać produkty Cottonmoose?Wszystkie produkty Cottonmoose mają wszyte metki z przepisem prania. Znakomita większość naszych produktów może być prana w pralce.
-
Karta upominkowa
Za jakie produkty mogę zapłacić kartą upominkową Cottonmoose?Kartą upominkową Cottonmoose możesz zapłacić za wszystkie produkty znajdujące się w ofercie sklepu Cottonmoose.shop.pl. z wyłączeniem innej karty upominkowej
Ile razy mogę skorzystać z karty upominkowej Cottonmoose?Kartę upominkową Cottonmoose możesz realizować kilkukrotnie w okresie jej ważności, aż do wyczerpania zgromadzonych na niej środków.
Jak długo ważna jest karta upominkowa Cottonmoose?Karta ma okres ważności jednego roku od daty zakupu
W jaki sposób mogę skorzystać z mojej karty upominkowej Cottonmoose?Podczas zakupów podaj w koszyku kod swojej karty upominkowej. Jeśli na Twojej karcie upominkowej wartość zgromadzonych środków będzie wyższa niż wartość zakupów, pozostałe środki na karcie będziesz mógł wykorzystać przy kolejnych zakupach w okresie ważności karty. Jeśli wartość zamówienia będzie wyższa niż wartość środków zgromadzonych na karcie, podczas zakupów zajdzie konieczność dopłaty brakującej kwoty.
Jak mogę sprawdzić saldo mojej karty upominkowej Cottonmoose?Aby sprawdzić aktualne saldo na karcie upominkowej Cottonmoose napisz maila na [email protected] z zapytaniem o saldo.
-
Inne
Czy sklep ma obsługę telefoniczną?W sezonie zimowym nie prowadzimy obsługi telefonicznej. Bardzo prosimy o kierowanie wszystkich pytań na adres mailowy: [email protected]. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.
Gdzie mogę zobaczyć realne zdjęcia produktów?Takie właśnie zdjęcia zamieszczamy na stronie sklepu, Instagramie (cottonmoose.shop.pl_official) oraz pokazujemy produkty na Youtube (COTTONMOOSE SHOP Sklep Oficjalny). Należy wziąć pod uwagę, że ze względu na technikę wyświetlania oraz warunki wykonywania zdjęć rzeczywisty wygląd produktów, w tym ich kolor, może nieznacznie różnić się od prezentowanego na stronie.