Skip to main content

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Nie znaleziono szukanego słowa… próbuj dalej 🙂

Czy mogę zwrócić produkty zakupione w sklepie internetowym Cottonmoose Shop? Ile czasu mam na zwrot?

Wszystkie zakupione w sklepie internetowym Cottonmoose Shop produkty mogą zostać zwrócone w terminie 30 dni od dnia ich doręczenia bez podania przyczyny.

Szczegółowe informacje o zwrotach znajdują się w regulaminie sklepu oraz zakładce zwroty, wymiana, reklamacje.

Jak dokonać zwrotu produktów zakupionych w Cottonmoose Shop?

Szczegółowe informacje dotyczące zwrotu znajdują się w zakładce zwroty, wymiana i reklamacje. Jeśli masz dodatkowe pytania napisz do nas na [email protected] lub zadzwoń pod numer 791 738 437

Jak liczyć 30 dniowy termin zwrotu produktu?

Każdy zakupiony w Cottonmoose Shop produkt może zostać zwrócony bez podania przyczyny w ciągu 30 dni. Termin 30 dni należy liczyć od dnia następującego po dniu doręczenia. Jeśli więc przykładowo produkt otrzymałeś w poniedziałek, termin na zwrot należy liczyć od wtorku.

Jak dokonać wymiany produktów zakupionych w Cottonmoose Shop?

Szczegółowe informacje dotyczące wymiany znajdują się w zakładce zwroty, wymiana i reklamacje. Jeśli masz jakieś dodatkowe pytania napisz do nas na [email protected] lub zadzwoń pod numer 791 738 437

Czy produkty Cottonmoose mają gwarancję jakości?

Oczywiście, że tak! Udzielamy 24 miesięcznej gwarancji na wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie Cottonmoose Shop.Kupując produkty w naszym sklepie masz pewność, że ewentualna reklamacja trafia bezpośrednio do producenta.

Jak zgłosić reklamację produktów zakupionych w Cottonmoose Shop?

Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji znajdują się w zakładce zwroty, wymiana i reklamacje. Jeśli masz jakieś dodatkowe pytania napisz do nas na [email protected]

Jak prać produkty Cottonmoose?

Wszystkie produkty Cottonmoose mają wszyte metki z przepisem prania. Znakomita większość naszych produktów może być prana w pralce.

Z jakich tkanin i materiałów wykonane są zimowe śpiworki Cottonmoose?

Śpiworki zimowe Cottonoose wykonane są wyłącznie z bezpiecznych, wysokiej jakości antyalergicznych tkanin i wypełnień pochodzących od zaufanych dostawców. Nowe tkaniny wierzchnie, z których wykonane są śpiworki zimowe oraz ocieplacze na dłonie na sezon zimowy 2020/2021 są wodoodporne, zostały poddane dodatkowemu procesowi kalandrowania mającegmu na celu zwiększenie stopnia odporności na wodę i wilgoć oraz posiadają satynowo matowe wykończenie.

Wykorzystane w śpiworkach tkaniny nie osuwają się z siedzisk wózków spacerowych. Dodatkowo wszystkie  nasze śpiworki mają specjalne zabezpieczenie przed osuwaniem się, gwarantujące pozostawanie śpiwora na swoim miejscu w wózku.

Stosowane przez nas wypełnienia mają tak zbilansowaną grubość i gęstość, że zapewniają ciepło i chronią przed zimnem, a jednocześnie dbają o termoregulację Malucha.

Nasze śpiworki, w znakomitej większości mają wszytą wewnątrz specjalną osłonę na nóżki, dzięki czemu łatwo jest je utrzymać w czystości. Jeśli jednak śpiworek się ubrudzi można go z łatwością uprać w pralce.

Czy obecne modele akcesoriów zimowych różnią się czymś od modeli z poprzednich lat?

Nieustannie staramy się ulepszać nasze produkty. Jako lider w produkcji śpiworków zimowych nie zwalniamy tempa i wyprzedzamy konkurencję. W ofercie 2021/2022 pojawią się dwa nowe nowe modele śpiworków zimowych, które z pewnością zachwycą naszych Klientów.

Czy śpiworki i kombinezony zimowe Cottonmoose mają odpinane futerko? Czy futro jest naturalne?
W każdym zimowym śpiworku Cottonmoose oraz w kombinezonach futerko jest odpinane.
 
Wszystkie używane przez nas futerka są ekologiczne nie tylko ze względów ideologicznych ale i zdrowotnych. Futro naturalne może podrażnić skórę Malucha, w dodatku niektóre dzieci mogą mieć na nie uczulenie. 
Czy zimowe śpiworki Cottonmoose mogą być używane w sankach?

No jasne, że tak! Wszystkie nasze śpiworki świetnie sprawdzą się w sankach.

Czym różnią się ocieplacze Shine od klasycznych?

Mufki Shine mają

  • złote zameczki, złotą metkę i brązowo złote futerko lub 
  • srebrne zameczki, srebrną metkę i szaro srebrne futerko

Rękawice Shine mają

  • złotą metkę i brązowo złote futerko lub 
  • srebrną metkę i szaro srebrne futerko

Modele ocieplaczy Shine zostały stworzone celem dopasowania ich do zimowych śpiworków Moose Shine 

Czy ocieplacze na dłonie Cottonmoose pasują zarówno na damskie jak i męskie dłonie?

Tak! Nasze ocieplacze na dłonie są uniwersalne i odpowiednie zarówno dla kobiet jak i mężczyzn

Który ocieplacz zimowy na dłonie wybrać?

Wszystkie ocieplacze Cottonmoose:

  • są odpowiednie zarówno dla kobiet jak i mężczyzn (także tych o dużych dłoniach)
  • chronią przed zimnem, śniegiem, wiatrem i deszczem
  • mogą być prane w całości w pralce
  • pasują do wszystkich wózków o standardowej rączce

Mocowanie ocieplaczy na rączce wózka:

  • rękawice mocowane są na rączce wózka dzięki wszytym wewnątrz magnesom
  • mufki mocowane są dzięki wszytym zamkom bocznym oraz tasiemce lub rzepom

Modele ocieplaczy NORTH nie posiadają futerka.

W pozostałych ocieplaczach używamy wysokiej jakości sztucznego, ekologicznego futra – nie tylko ze względów ideologicznych ale i praktycznych (dzieci mogą mieć uczulenie na naturalne futro). Co ważne, futerko, którego używamy może być prane w całości w pralce.

Czy mogę wybrać inny kolor futerka?

 Nie, kolorystyka wszystkich elementów naszych produktów została skomponowana przez projektanta, nie mamy możliwości wymiany poszczególnych elementów śpiworka.

Czy mogę kupić samo futerko do śpiworka?

Nie, nie sprzedajemy osobno żadnych elementów śpiworków. 

Nie mogę znaleźć metki z przepisem prania śpiworka

Metka z przepisem prania jest wszyta wewnątrz śpiworka zimowego

Czy mogę dokupić dolną część do śpiworka Combi?

Nie, nie sprzedajemy osobno żadnych elementów śpiworków.

Czy śpiworek będzie pasować do mojego wózka?

Nasze śpiworki zimowe są bardzo uniwersalne i pasują do większości wózków dostępnych na rynku. By mieć pewność, że dany model śpiworka będzie pasować do Twojego wózka rekomendujemy zmierzyć siedzisko wózka spacerowego lub gondolę i porównać z wymiarami śpiworka. Otwory na pasy w naszych śpiworkach zimowych są niezwykle uniwersalne, zapinane na rzepy, dzięki czemu pasują do większości wózków. Pamiętaj też, że śpiworki zimowe są miękkie i dostosowują się do kształtu wózka. 

Jaki śpiworek wybrać?

Zachęcamy do zapoznania się z artykułem na naszym blogu, w którym znajdziesz opis wszystkich śpiworków dostępnych w naszej ofercie

artykuł znajdziesz tutaj

Jaki śpiworek wybrać dla noworodka?

Zachęcamy do zapoznania się z artykułami na naszym blogu, w których znajdziesz opisy śpiworków dostępnych w naszej ofercie dedykowanych dla najmłodszych dzieci

artykuł nr 1 przeczytasz tutaj

artykuł nr 2 przeczytasz tutaj

Czy sklep ma obsługę telefoniczną?

W sezonie zimowym nie prowadzimy obsługi telefonicznej. Bardzo prosimy o kierowanie wszystkich pytań na adres mailowy: [email protected]. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Jaki śpiworek zimowy pasuje do gondoli?

Wszystkie śpiworki i kombinezon marki Cottonmoose pasują do gondoli wózka głębokiego. Część z nich, ze względu na swoją długość, może wymagać podwinięcia.

Jaki śpiworek zimowy pasuje do fotelika samochodowego?

Do fotelika samochodowego pasują modele: Mini Moose, Baby Moose, Combi oraz Montana, a także kombinezon zimowy.

Jaki śpiworek zimowy pasuje do spacerówki?

 Wszystkie śpiworki zimowe i kombinezon marki Cottonmoose pasują do spacerówki.

Czy jakiś model śpiworka zimowego jest cieplejszy od pozostałych?

Wszystkie śpiworki zimowe oraz kombinezon Cottonmoose posiadają ten sam rodzaj ocieplenia, zapewniający odpowiedni komfort termalny podczas zimniejszej połowy roku. Wyjątkiem są śpiworek zimowy Montana, który posiada lżejsze ocieplenie w tylnej części śpiworka, a śpiworek zimowy Arctic ma możliwość wymiany przedniej klapy na lżejszą podczas cieplejszych miesięcy.

Czy śpiworki zimowe są wodoodporne?

Tak, wierzchnia warstwa śpiworków zimowych i kombinezonu Cottonmoose wykonana jest z tkaniny wodoodpornej, nie należy jednak mylić tych właściwości z nieprzepuszczalnością wody w razie długotrwałej ekspozycji produktu na intensywne opady.

Czy futerko jest odpinane?

We wszystkich modelach śpiworków zimowych Cottonmoose, posiadających futerko przy kapturze, futerko jest odpinane. W ocieplaczach na dłonie nie ma możliwości odpięcia futerka.

Czy rękawice do wózka można prać w pralce?

Tak, wszystkie rękawice Cottonmoose można prać w pralce, kierując się przepisem prania, znajdującym się na metce produktu.

Czy mufkę do wózka można prać w pralce?

Tak, wszystkie mufki Cottonmoose można prać w pralce, kierując się przepisem prania, znajdującym się na metce produktu.

Czy futerko podczas prania nie zniszczy się?

Nie, stosowane w naszych produktach futerko można prać w pralce, kierując się przepisem prania, znajdującym się na metce produktu.

Z futerka wypadają włosy, czy to normalne?

Podczas pierwszych dni użytkownika z futerka mogą wychodzić włoski. Rekomendujemy dokładnie wytrzepać futerko i przeczesać je kilka razy ręką. Po tym zabiegu z futerka nie powinny wychodzić kolejne włoski. 

Czy należy uprać śpiworek przed pierwszym użyciem?

Można go uprać w pralce lub wyczyścić wilgotną ściereczką. 

Czy mogę zwrócić produkt bez oryginalnego kartonu?

Tak, jeśli produkt nie był używany. 

Na jaki adres mam wysłać zwrot?

Cottonmoose Shop ul. Wilsona 88, 42-202 Częstochowa

Nie otrzymałem/am potwierdzenia złożenia zamówienia

Prosimy o sprawdzenie spamu. Maile od nas czasem tam wpadają. Jeśli w spamie nie ma maila od nas napisz nam o tym na [email protected], a sprawdzimy co się stało.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Standardowy czas realizacji zamówienia to ok 2-3 dni robocze. Wybierając produkty zwróć uwagę czy przy produkcie nie ma adnotacji o dłuższym czasie realizacji. 

Jaki śpiworek wybrać dla noworodka?

Wszystkie śpiworki zimowe Cottonmoose przeznaczone są dla dzieci już od dnia narodzin, jednakże dłuższe, kilkusezonowe modele ze względu na swoją długość będą wymagały podwinięcia w pierwszych miesiącach życia. Śpiworki projektowane z przeznaczeniem właśnie dla noworodków, nie wymagające podwijania to: śpiworek zimowy Mini Moose, śpiworek zimowy  Moose, śpiworek zimowy Montana, śpiworek zimowy Combi, śpiworek zimowy Dakota oraz kombinezon zimowy. Zachęcamy do zapoznania się z artykułami na naszym blogu, w których znajdziesz opisy śpiworków zimowych dostępnych w naszej ofercie dedykowanych dla najmłodszych dzieci.

Artykuł nr 1 przeczytasz tutaj.

Artykuł nr 2 przeczytasz tutaj.

Czy wysyłacie za granicę?

Tak. Obecnie wysyłamy do Niemiec i Austrii. 

W celu ustalenia kosztu wysyłki za granicę dodaj produkty, które chcesz zakupić do koszyka i przejdź dalej. Koszt wysyłki uzależniony jest od gabarytów i wagi przesyłki. Na tym etapie wciąż możesz zrezygnować z zamówienia.

Jaki jest koszt wysyłki do Niemiec i Austrii?

W celu ustalenia kosztu wysyłki za granicę dodaj produkty, które chcesz zakupić do koszyka i przejdź dalej. Koszt wysyłki uzależniony jest od gabarytów i wagi przesyłki. Na tym etapie wciąż możesz zrezygnować z zamówienia.

Od jakiej kwoty jest darmowa wysyłka?

Standardowo zakupy w kwocie powyżej 290 zł premiowane są darmową wysyłką na terenie Polski. Zachęcamy do zapoznania się na bieżąco z informacjami na stronie głównej, gdzie pojawia się informacja o ewentualnych zmianach i promocjach na darmową dostawę.

Jaki jest koszt wysyłki za granicę?

W celu ustalenia kosztu wysyłki za granicę dodaj produkty, które chcesz zakupić do koszyka i przejdź dalej. Koszt wysyłki uzależniony jest od gabarytów i wagi przesyłki. Na tym etapie wciąż możesz zrezygnować z zamówienia.

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Jeśli chcesz dowiedzieć się, na jakim etapie realizacji jest Twoje zamówienie, napisz do nas na adres [email protected]. W wiadomości podaj nam numer zamówienia, jeśli go pamiętasz. To znacznie przyspieszy ustalenie statusu zamówienia. 

Jak sprawdzić status mojego zamówienia?

Jeśli chcesz dowiedzieć się, na jakim etapie realizacji jest Twoje zamówienie, napisz do nas na adres [email protected]. W wiadomości podaj nam numer zamówienia jeśli go pamiętasz. To znacznie przyspieszy ustalenie statusu zamówienia.  

Czy mogę zmienić adres do wysyłki zamówienia?

Oczywiście, jeśli jeszcze nie wysłaliśmy Twojego zamówienia lub nie naszykowaliśmy go do odbioru przez kuriera. Celem zmiany adresu dostawy napisz do nas na adres [email protected] 

Czy macie rabat na pierwsze zakupy?

 Tak, rabat przysługuje na pierwsze zakupy za zapisanie się do newslettera, a aktualne promocje zawsze wyświetlają się na głównej stronie sklepu.

Czy są obecnie jakieś promocje?

Zachęcamy do śledzenia informacji na głównej stronie sklepu oraz naszego Instagrama cottonmoose.shop.pl_official, gdzie znajdują się aktualne promocje.

Czy mój zwrot do Państwa dotarł?

Prosimy Cię o odrobinę cierpliwości. Zwroty w pierwszej kolejności docierają na naszą sortownię, a stamtąd do działu zwrotów. Czas przetworzenia zwrotu trwa kilka dni roboczych, a dział obsługi klienta nie ma aktualnych informacji dot. każdej zwróconej paczki. Jeśli jednak niepokoi Cię czy paczka dotarła napisz do nas na [email protected], a ustalimy z naszym działem zwrotów czy Twoja przesyłka jest u nas. 

Który śpiworek zimowy jest najcieplejszy?

Wszystkie śpiworki zimowe oraz kombinezon Cottonmoose posiadają ten sam rodzaj ocieplenia, zapewniający odpowiedni komfort termalny podczas zimniejszej połowy roku. Modele profilowane, a więc: śpiworek zimowy Montana, śpiworek zimowy Arctic, śpiworek zimowy Alaskan i śpiworek zimowy North za sprawą głębszego kapturka posiadają możliwość szczelniejszego dopasowania wokół główki. Śpiworek zimowy Montana posiada lżejsze ocieplenie w tylnej części śpiworka, a śpiworek zimowy Arctic ma możliwość wymiany przedniej klapy na lżejszą podczas cieplejszych miesięcy.

Czy mogę odebrać moje zamówienie osobiście?

 Niestety nie, nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej. Ze względów bezpieczeństwa, a także po wprowadzeniu protokołów związanych ze stanem pandemii Coronavirusa, wstęp na teren naszego zakładu nie jest możliwy dla osób postronnych.

Czy mogę dokonać zwrotu osobiście?

 Niestety nie, nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej. Ze względów bezpieczeństwa, a także po wprowadzeniu protokołów związanych ze stanem pandemii Coronavirusa, wstęp na teren zakładu nie jest możliwy dla osób postronnych.

Czy jeśli kupię dzisiaj, to wyślecie moje zamówienie tego samego dnia?

Standardowy czas realizacji zamówienia w naszym sklepie to 2-3 dni robocze o ile przy konkretnym produkcie nie znajduje się informacja o dłuższym czasie oczekiwania. Jeśli zależy Ci na czasie, napisz do nas na adres [email protected] 

Gdzie mogę zobaczyć o realne zdjęcia produktów?

Takie właśnie zdjęcia zamieszczamy na stronie sklepu, Instagramie (cottonmoose.shop.pl_official) oraz pokazujemy produkty na Youtube (COTTONMOOSE SHOP Sklep Oficjalny). Należy wziąć pod uwagę, że ze względu na technikę wyświetlania oraz warunki wykonywania zdjęć rzeczywisty wygląd produktów, w tym ich kolor, może nieznacznie różnić się od prezentowanego na stronie.

Czym różni się śpiworek zimowy Mini Moose od Moose?

Zachęcamy do zapoznania się z artykułem na naszym blogu, w którym znajdziesz opis różnic tych dwóch modeli. Możesz go przeczytać tutaj.  

Czym się różni śpiworek zimowy Mini Moose od modelu Baby Moose?

Oba dedykowane są na pierwszy rok życia, wymiary są zbliżone, użyte tkaniny i wypełnienie takie samo. Większe różnice pojawiają się w kształcie (śpiworek zimowy Baby Moose jest bardziej podłużny i odrobinę węższy, śpiworek zimowy Mini Moose jest bardziej obszerny) oraz w detalach przy kapturku. Poziom ochrony dziecka przez warunkami atmosferycznymi jest taki sam w obu modelach. 

Czym różni się śpiworek zimowy Moose od śpiworka zimowego Moose Shine?

Śpiworek z serii Shine poza wszystkimi zaletami modelu Moose oraz jego wymiarami, funkcjami i konstrukcją – posiada piękne elementy dekoracyjne w złotym lub srebrnym kolorze. Są to wstawka z ekoskóry, haftowane metalizowaną nicią logo oraz metaliczne zamki, dopasowane kolorem. Śpiworek zimowy Moose Shine ma możliwość skompletowania z dedykowanymi ocieplaczami na dłonie z serii Shine. Moose Shine i Moose różnią się też wzorem pikowania materiału.

Ile czasu trwa zwrot środków po odesłaniu produktu?

Zwrot środków wykonywany jest do 14 dni od otrzymania produktów od klienta.

Czy wysyłacie za pobraniem?

Nie, w naszym sklepie nie można wybrać opcji płatności za pobraniem. Można płacić przelewem tradycyjnym, szybkim przelewem, kartą płatniczą oraz BLIKIEM.

Jak można zapłacić za zamówienie?

W naszym sklepie można zapłacić przelewem tradycyjnym, szybkim przelewem, kartą płatniczą oraz BLIKIEM.